משלוח חינם מעל 350 ש"ח

סל הקניות שלך עדיין ריק

סופשבוע פיימונטזי עם יינות נהדרים במחירים מיוחדים

קצת קשה לדמיין את זה, אבל רק לפני מספר עשורים פיימונטה היה אזור יין נחשל באופן יחסי. אם ביקרתם שם ותפסתם לשיחה קצרה כמה מזקני המקום, ייתכן ששמעתם סיפורים על הימים שבהם יצרני יין פיימונטזים עבדו קשה מאוד כדי לשרוד ולהניח על השולחן המשפחתי פת לחם. באותם ימים, בהם התעשייה באיטליה החלה לפרוח, צעירים מפיימונטה לטשו את עיניהם לערים הגדולות, טורינו ומילאנו, כדי להימלט מגורלם המשפחתי, שכן להיות חקלאי לא הייתה אז גאווה גדולה ומשרה במשרדים של פיאט קסמה להם הרבה יותר.

ובכל זאת, לא היה זה סביר שטרואר ייחודי כמו זה של פיימונטה ישאר חבוי לנצח. ואכן, בשלושת העשורים האחרונים, בעיקר בזכות תושייתם של כורמים וייננים שהאמינו בטרואר ובזן הנביולו המקומי, שלא גדל באף מקום בעולם כפי שהוא גדל בכרמים של ברולו וברברסקו, פיימונטה הוא היום אחד מאזורי היין המפורסמים, הנחשקים והמרתקים ביותר. לא בכדי, יינות האזור מבוקשים ברחבי העולם, נמכרים במחירים שפיימונטזים יכלו רק לחלום עליהם בעבר וגורמים לאוהבי יין להשתוקק להחזיקם באוספי היין שלהם.

רבים עדיין חושבים שיינות פיימונטה מסתכמים במלך ובמלכה של האזור, ברולו וברברסקו, אך למרבה השמחה פריצתו של האזור קדימה השיבה את אמונם של יצרנים גם באזורים פחות נוצצים ובזנים מקומיים כמו ברברה ודולצ’טו, ואף בזנים לבנים שנזנחו כמעט לחלוטין כמו נאשטה וטימוראסו. 

במהלך סוף השבוע הקרוב נציע לכם מבחר יינות פיימונטה שליקטנו עבורכם במכירה מיוחדת, עם הטבה של 10% הנחה בהזנת קוד קופון piemontecheers. הקופון יהיה פעיל עד יום ראשון בשעה 9:00 בבוקר.

נציין מראש שחלק מהבקבוקים קיימים בכמות מוגבלת מאוד, אז אם חשקתם בברברסקו משובח, לא כדאי לחכות למוצ״ש 😉

עד כאן חברים,

שיהיה סופשבוע פיימונטזי ונפלא,